2020-08-24
A Lamborghini Spark széria a legújabb fejlesztéseknek köszönhetően az eddigi leggazdaságosabb üzemeltetésű motorokkal büszkélkedhet.
Ezek a motorok kategóriájukban egyedülálló technológiájuk révén emelkednek ki a versenytársak közül. Az előző generációnál is gyorsabban reagálnak a gázadásra, és mégnagyobb nyomatéktartalékokkal rendelkeznek, mint bármelyik elődjük. Az új TCD motorsorozatot lenyűgöző teljesítménye és robosztus felépítése ideálissá teszi a rendkívűl nagy igénybevételre tervezett traktorok számára. Felszerelték őket a például a DEUTZ DCR Common Rail befecskendező rendszerrel, amely akár 1600 bar nyomást biztosít és két szivattyúval rendelkezik, amelyek kenése közvetlenül a motor olajköréből történik a megbízhatóság fokozása érdekében. A kiemelkedő műszaki megoldások eredménye egy olyan motor, amelynek maximális fordulatszáma mindössze 2100 ford./perc, és amely a1900 ford./perc -nél adja le a legnagyobb teljesítményt, valamint 1400-1500 ford./perc között a maximális nyomatékot.
- A szállítási, vonulási feladatoknál a 40 km/h haladási sebesség elérhető Super-Eco motorfordulaton (1650 1/min) a Automata PowerShift váltóval.
- Eco TLT-vel tovább csökkentheti az üzemanyag fogyasztását bizonyos munkaeszközök használatánál.
- Alacsony üzemanyag fogyasztás. Az alacsony motorfordulaton magas nyomaték mellett jelentős mennyiségű üzemanyagmegtakarítás.
- Alacsony karbantartási költségek. A magas minőségű segédanyagoknak köszönhetően a hosszú távú karbantartási költségek minimalizálhatóak.
- Komfort centrikus fülkében minden az egyszerű és könnyű kezelhetőséget szolgálja és hatékony munkavégzést eredményez. Így kevesebb idő alatt több munkát tud elvégezni. A területteljesítmény növekedésének köszönhetően pedig alacsonyabb lesz a gépköltség, kevesebb a gázolaj-felhasználás.