Hatályos: 2018.05.25.
1. Bevezető
Az Auditker Kft. meglevő ügyfeleinek és az érdeklődőknek egyéb módok mellett lehetővé teszi a weboldalon keresztüli kapcsolattartást is. Ez a meglevő vásárlóknál az elektronikus úton kitölthető hibabejelentő űrlapot, egyebeknél pedig egy ajánlatkérő és egy általános információs űrlapot jelent.
A hibabejelentő kérdőív jellegénél fogva összetettebb, de mindenütt törekedtünk arra, hogy csak az azonosításhoz és a kapcsolatfelvételhez minimálisan szükségeséges adatokat kérjük be.
Az Auditker Kft. mint adatkezelő és adatfeldolgozó, kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a jelen szabályzatban és a hatályos jogszabályokban meghatározott elvárásoknak. Adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:
2. Általános tájékoztatás
Adatkezelési alapelvek
Személyes adatok kezelésének jogszerűnek és tisztességesnek kell lennie.
Személyes adatot kizárólag egyértelműen meghatározott, jogszerű célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében kezelhetünk.
Csak olyan és annyi személyes adatot kezelünk, amely az adatkezelés céljának megvalósításához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas.
A személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető.
Az adatkezelés során törekszünk arra, hogy biztosítsuk az adatok pontosságát, teljességét.
Definíciók
A velünk kapcsolatba kerülő Érintettek tájékoztatására közzé tesszük a tevékenységünkhöz kapcsolódó legfontosabb adatkezelési kategóriákat:
azonosítható természetes személy: az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, azonosító szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy fizikai, fiziológiai, genetikai, szellemi gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható,
érintett: bármely információ alapján azonosított vagy azonosítható természetes személy,
személyes adat: az érintettre vonatkozó bármely információ,
hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes, határozott és megfelelő tájékoztatáson alapuló egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy az akaratát félreérthetetlenül kifejező más magatartás útján jelzi, hogy beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok kezeléséhez
címzett: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely részére személyes adatot az adatkezelő, illetve az adatfeldolgozó hozzáférhetővé tesz,
adatvédelmi incidens: az adatbiztonság olyan sérelme, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, módosulását, jogosulatlan továbbítását vagy nyilvánosságra hozatalát, vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi
Általános adatok
2.1. A weboldal üzemeltetője, a szolgáltatást nyújtja éa az adatok kezelője az Auditker Kft.
2.2. Az Auditker Kft. nyilvános cégadatai:
3. Milyen személyes adatokat, meddig kezeljük, mire használjuk őket, és milyen felhatalmazás alapján
3.1. Visszahívjuk
Általános információkérés használt űrlap.
3.2. Ajánlatkérés
Ajánlatkérés a weboldalon található gépekre.
3.3. Szerviz
Traktorok és más munkagépek hibabejelentése
3.4. Mezőgazdasági és ipari drónszolgáltatást:
Az Érintettek adatait a kapcsolatfelvétel kezdetétől kezeljük. Amennyiben szerződéses kapcsolat nem jön létre, az Érintett adatait haladéktalanul töröljük. Szerződéskötés esetén az Érintett szerződő fél személyes adatait a teljesítésig és a szerződés szerinti díj megfizetéséig tartjuk aktív adatkezelési állományban. A szerződés bármely fél általi bármely okból történő felmondását követően az Érintett személyes adatait az esetleges vitás kérdések lezárásáig kezeljük aktív állományban.
A mező- és erdőgazdaságról szóló légi munkavégzést szabályozó jogszabály szerint a teljesítés adatait, benne a személyes adatokat, 3 évig meg kell őrizni.
Az Adatkezelő betartja jogszabályi előírások (pl. Pénzügyi- és adójogszabályok,) kötelező előírásait bizonyos releváns adatok őrzésére az ott meghatározott ideig.
4. Adatfeldolgozás, adatkezelés
Az Adatkezelő tevékenységét és elérhetőségeit az Érintett a www.auditker.hu honlapon ismerheti meg.
A weboldalról származó adatokat az Auditker Kft. harmadik félnek nem adja ki, azokat minden esetben csak a cég felhatalmazott alkalmazottai ismerhetik meg, a munkájuk elvégzéséhez szükséges mértékben.
A 3.4 pontban szereplő drónos szolgáltatásoknál az első kapcsolatfelvétel szintén a honlapon, név, telefonszám és e-mail cím megadásával történik. Az adatkezelésről és a jelen Adatkezelési Tájékoztató elérését már itt biztosítjuk. Az érdemi adatkezelésre csak a Szolgáltatási szerződés megkötésekor kerül sor. A Szolgáltatási szerződésben ismét tájékoztatjuk az Érintettet az adatkezelésről és arról, hogy az adatkezelés egyes szabályairól az Adatkezelési Tájékoztató ad információt, ez könnyen elérhető és megismerhető a www.auditker.hu honlapon és/vagy bármikor megtekinthető nyomtatott formában az Adatkezelő telephelyén. Amennyiben nem kerül sor a Szolgáltatási szerződés megkötésére, az addig megismert személyes adato(ka)t kizárolag kapcsolatfelvéáteli céllal megőrizzük.
5. Szerver naplózás
A weboldal megtekintése során a webszerver automatikusan naplózza a meglátogatott oldalakat.
A fenti adatok nem alkalmasak az érintett azonosítására, azonban az IP cím alapján meghatározható a látogató számítógépének földrajzi elhelyezkedése.
Az Adatkezelő a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli, azokat harmadik fél részére nem adja ki.
Az Adatkezelő felel a személyes adatok biztonságáért.
A digitális felületen őrzött dokumentumokat, szerződés, teljesítés, számla, egyebek az Adatkezelő biztonságos adattárolón, jelszóval védett eszközön kezeli.
A papírformátumban létrejövő és tárolandó dokumentumokat a könyvelő zárt iratszekrényben őrzi
A jelen Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza az adatkezelés menetét és szabályait, ezek pontos betartása és átlátható nyilvántartása az Adatkezelő napi működésének része.
Az Adatkezelő törekszik arra, hogy a személyes adatok integritása és bizalmas jellegének a sérülése semmilyen esetben ne történjen meg. Az adatkezelő minden tőle telhetőt megtesz és tevékenységét úgy végzi, hogy az adatvédelmi incidens bekövetkezését megelőzze.
Adatvédelmi incidensre gyanút adó esemény észlelésétől számítva 72 óra áll rendelkezésre, hogy az Adatkezelő eldöntse a további szükséges lépések megtételét, melyhez szükség esetén külső jogász segítségét veszi igénybe. Észlelésnek számít az Érintett bejelentése is, melyről azonnal jegyzőkönyvet készít.
Hova forduljon az Érintett?
Az Érintett az Adatkezelő elérhetőségein közli a kérelmét, amelynek teljesítése érdekében megtett intézkedésről az Adatkezelő legkésőbb a kérelem benyújtását követő 25 napon belül írásban nyújt tájékoztatást.
Jogorvoslat a nem megfelelő adatkezelés ellen
Az Érintett jogszabálysértés, vagy az adatkezeléssel kapcsolatos nem megfelelő eljárás esetén az Adatkezelővel szemben a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál eljárást indíthat.
A NAIH elérhetőségei:
Posta cím: 1363 Budapest, Pf. 9.
Cím: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9.-11.
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
URL: http://www.naih.hu
2. Adatvédelmi hatósági eljárás
A hatóság eljárása kizárólag hivatalból indítható.
A hatósági határozat tartalmát a jogsértés jellege, súlya, körülményei, kihatása határozza meg.
3. Az Érintett kártérítési igényt és sérelem díjat követelhet a bíróságtól
Az Érintett bíróság előtt is kezdeményezhet eljárást, amelyet a lakóhelye vagy a tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindíthat.
Ha az Adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével másnak kárt okoz, köteles azt megtéríteni, vagy az érintett személyiségi jogát megsérti, az érintett az adatkezelőtől sérelemdíjat követelhet.
Az Adatkezelő minden esetben törekszik arra, hogy az Érintett észrevételeit, kéréseit a lehető legrövidebb időn belül orvosolja.
Az Adatkezelő a következ Adatfeldolgozókat veszi igénybe:
11./1. Tárhely szolgáltató:
Margaréta Stúdió Fotó-Videó Kft.
Képviseli: Papp Sándor
Székhely: 1149, Budapest, Egressy út 17-21.
Adószám: 12431041-2-42
Elérhetőség: +36 70 433 36 71
11./2. Könyvelés
GemmaMix 2000 Kft
Képviseli: Juhász Anita Erzsébet
Székhely: 6050 Lajosmizse, Dózsa György utca 109. B. lház. földszint 1.
Cégjegyzékszám: 03 09 104436
Elérhetőség: 06 76 457 629
Az Auditker Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a jelen Adatkezelési Tájékoztatót bármikor egyoldalúan módosítsa.